lørdag den 27. juli 2013

FØR og EFTER......

 
 
Hvis du har det ligesom mig så se med her
Jeg elsker før og efter billeder så har jeg fundet et par i "arkivet" og vil gerne dele dem her.
 
 
DUKKETHUSET
 
I ca. 1946 lavede min oldefar dette dukkehus til min mor.
I ca. 1981 malede min mormor og jeg det om og mormor syede nye gardiner til det gamle fine hus.
 
FØR 
 
 
 
Da jeg for et par år siden fik huset i mine hænder fik det så endnu en make-over med tapet på væggene og nye gardiner som du ser her:
 
 EFTER
 
 
SÆTTEKASSE
 
Denne sættekasse fik jeg for næsten ingen penge
 
FØR
 
Den fik så indsat små tapet stykker og ser nu sådanne ud:
 
EFTER
 
BØRNEBØJLER
 
Disse gamle børnebøjler fik jeg næsten smidt i nakken for blot 1 kr/stk
 
FØR
 
 
De blev så betrukket med stof og ser nu sådanne ud:
 
EFTER
 

 

1 kommentar: