onsdag den 28. august 2013

Give away

Så launches min næste free give away og det er med stor glæde at kunne fortælle den er sponsoreret af den fineste butik.........TROLDEÆSKEN
 
Gaven består af et stk rygsæk fra Danefæ ( vinderen kan vælge om den skal være til dreng eller pige)


Tjek Troldeæskenhjemmeside her: http://www.noname4kids.dk/
 

For at deltage i denne give away skal du gøre ALLE følgende ting

1. Være fast læser her på bloggen
2. Like (synes godt om) og dele Mamalukkas facebook side https://www.facebook.com/pages/Mamalukka/320405121428665?fref=ts
3. Like (synes godt om) troldeæskens facebook side
https://www.facebook.com/troldeshop?fref=ts
 
Bor du udenfor Danmark betaler du selv Porto hvis du er den heldige vinder:)

Vinderen trækkes den 28. September 2013
Husk at skrive din email i din kommentar så jeg kan få fat i dig.

GOOD LUCK ;)


14 kommentarer:

  1. liket begge sider self:) Og delt;)

    SvarSlet
  2. Liket, delt og følger :-)

    SvarSlet
  3. Done :-) deltager og krydser fingre :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  4. Hugh lækkert, er helt sikkertmed. Den til en dreng er at foretrække.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Jeg er helt sikkert med - den ville bassen herhjemme elske.

    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  6. Orv den vil jeg gerne deltage i :-) Kh. Mette

    westmose@gmail.com

    SvarSlet
  7. Sikken en super give away :) Jeg er så meget med . Hvis jeg er heldig skulle det være til en dreng

    Mvh Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Fantastisk giveaway!
    jeg er klart med - ønsker mig en blå til mindstemanden :)
    vh Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  9. Super skøn give away :-)
    Og lige nu kan jeg slet ikke vælge, om der er Celine eller Kasper, som skal forkæles, hvis jeg vinder... Så hvis jeg bliver den heldige, må jeg tage beslutningen til den tid. Begge tasker er nemlig lige skønne...

    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Hello!
    amazing!

    I want to play with you, please enter my name...

    facebook : sabo eva

    I have a boy!!!!!!!

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva from Serbia!

    P.S.: If I win, of course, I pay! :-)

    SvarSlet
  11. Hej, det er en fantastisk give-away :o) Hvis nu det skulle være mig den heldige, vil jeg gerne vælge en variant til en dreng :o)

    Julia Ploug | jhr@iterate.dk

    SvarSlet
  12. Sikke fint jeg er med og håber at vinde den til en pige!!

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    deltag gerne i min konkurrence om Lakrids
    www.regnbuemig.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Sikke en dejlig give away! Jeg er sikker på at min søn Charlie ville elske den fine blå rygsæk :-) KHer og krydsede fingre, Laura
    uftitah@gmail.com

    SvarSlet
  14. Liked, delt og følger:)
    Krydser fingre...:)

    SvarSlet